Wirtualne biuro prasowe – jakie są zalety jego posiadania?

Wrzesień 21 2015 11:21AM

Zawód dziennikarza od zawsze kojarzony jest z wolnym zawodem i mało, który dziennikarz pracuje według ustalonych godzin pracy. Aby dotrzeć do najważniejszych informacji na interesujący nas temat nie można ograniczać się jedynie do łatwo dostępnych źródeł. Często to, czego potrzebujemy jest objęte wielką tajemnicą i zdobycie poufnych danych graniczy z cudem. Aby jednak firma, która chce zyskać rozgłos faktycznie stała się tą, o której się mówi, powinna sama zadbać o to, aby informacje o niej dotarły do dziennikarzy, którzy już najlepiej będą wiedzieli, co z nimi zrobić.

epr

Strona biuroprasowe.pl to doskonałe źródło informacji dla dziennikarzy i niedoceniane jeszcze przez wiele firm miejsce, dzięki któremu można w szybki i łatwy sposób powiadomić branże dziennikarską o tym, co dzieje się obecnie w naszej firmie. Media powinny być sojusznikami nie tylko dużych korporacji, ale również małych i średnich firm, dlatego ukrywanie się przed nimi może zamknąć nam drogę do szerokiego grona klientów.

Budowanie własnego wizerunku opiera się głównie na mediach, a obecnie szczególnie na Internecie, który stał się doskonałym kanałem komunikacji między przedsiębiorcą i klientem. Korzystanie z wirtualnego biura prasowego i umieszczania w nim notek i wpisów pociąga za sobą wiele korzyści:

  • – Jeden komunikat: dziesiątki odbiorców: biuro prasowe potrafi w znaczący sposób ułatwić przesyłanie danych i przekazywanie informacji. Umieszczając jeden wpis, mamy gwarancję, że dotrze on do wielu odbiorców, w tym dziennikarzy. Nie musimy spędzać długich godzin na rozsyłanie wiadomości, wystarczy, że opublikujemy je w wirtualnym biurze prasowym. Łatwo, szybko i wiarygodnie.
  • – Bezcenne materiały: często najbardziej pożądanymi informacjami są te, do których najtrudniej dotrzeć, jak np. konferencje i negocjacje związane z wdrożeniem ważnych projektów w firmie. W wirtualnym biurze prasowym można umieszczać materiały, które w nietypowy sposób dostarczą dziennikarzom i redakcjom tych poufnych informacji. Wideo z konferencji czy prezentacja multimedialna ze spotkania zarządu może być dużo bardziej wartościowa, niż kilka słów, które nie zawsze zadowalają odbiorców.
  • – Wszystko pod kontrolą: bardzo ważną kwestią, a dla niektórych firm wręcz priorytetową jest to, że to sam przedsiębiorca publikuje informacje, które chce przekazać do mediów. Najbardziej wiarygodnym źródłem informacji jest sama firma. Dziennikarze szukają sensacji i często snując pewne podejrzenia, sami tworzą historię, które w rzeczywistości nie mają nic wspólnego z tym, co faktycznie miało miejsce. Samodzielne przekazywanie informacji jest gwarancją tego, że w mediach zostanie opublikowane tylko to, co rzeczywiście chcemy, żeby ujrzało światło dzienne.

Wirtualne biuro prasowe ma jeszcze szereg innych korzyści, o których można by było rozmawiać godzinami. Najlepiej jednak jest samemu z niego korzystać i przekonać się o jego niezliczonych zaletach. Masz wątpliwości? Zajrzyj na stronę https://www.whitepress.pl/baza-wiedzy/e-pr-public-relations, a szybko przekonasz się, że warto.

Skomentuj Post

Dodaj własny komentarz

  • Najnowsze

    Zobacz najnowsze i najważniejsze artykuły:

  • Do internetu trafia 30 proc. wydatków reklamowych firm

    Reklama internetowa rośnie w siłę. Szacuje się, że w ciągu pięciu lat rynek...

  • Branża PR w Polsce szybko się rozwija

    Polski rynek PR rośnie w tempie ok. 9 proc. rocznie. To trzykrotnie szybciej niż...

  • Polacy wśród internautów najczęściej blokujących reklamy

    Na całym świecie ponad 200 mln internautów blokuje reklamy w przeglądarkach....

  • Ponad 7,5 mln polskich internautów blokuje reklamy

    Liczba polskich internatów blokujących reklamy szybko rośnie i przekracza już...

  • Dzieci spędzają średnio około 18 godzin tygodniowo w internecie

    Ponad połowa dzieci w wieku 10–15 lat ma urządzenia mobilne z dostępem do...

  • Większość internautów akceptuje mniej agresywne reklamy w sieci

    Reklama w internecie jest akceptowana przez większość odbiorców, o ile nie utrudnia...

  • Polecane przez The Business Times:
  • Polecane przez The Business Times:

Pomysł Na Biznes

Jeśli chcesz, żeby biznes nie krył przed Tobą tajemnic warto na tym forum wymieniać się poglądami.

Biznes Plan

Biznesplany różnych firm, przykładowy biznes plan, gotowy biznes plan.

Inwestowanie

Giełda Papierów Wartościowych, Forex, Fundusze Inwestycyjne, Złoto i Surowce.
Agencja Marketingowa
© Times Press sp. z o.o. 2014 | Version 3.0.01.2014
Registered in Poland Registered office: Piastowska 46 lok.1, Jelcz-Laskowice, 55-220




www.BusinessTimes.pl nie ponosi odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie informacji zamieszczonych w serwisie,
ani za szkody poniesione w wyniku decyzji inwestycyjnych podjętych na podstawie treści, które zawiera www.BusinessTimes.pl.