Potrzebujesz samochód dla firmy? Sprawdź jaki możesz wypożyczyć

Kwiecień 24 2015 02:32PM

Zarówno przedsiębiorcy jak i klienci indywidualni coraz chętniej korzystają z usług wypożyczalni samochodów. Dlatego postanowiliśmy się przyjrzeć jakie modele aut znajdują się we flotach polskich wypożyczalni.

Happy man in his new car

Samochody w każdej z szanujących się wypożyczalni podzielone są na klasy. Te oznacza się przeważnie literami, gdzie wraz z kolejnymi literami alfabetu mamy do czynienia z pojazdami większymi lub o lepszym standardzie. Pod lupę wzięliśmy zawartość floty jednej z warszawskich firm specjalizującej się wynajmie samochodów www.fleetcorp.pl.

Klasa A+

W tej kategorii znajdują się najmniejsze gabarytowo samochody, jak Chevrolet Spark z 68 konnym silnikiem benzynowym o pojemności 1,0

Klasa B

Wybierając pojazd z tej grupy otrzymamy zgrabnego Opla Corsę lub Hyundaia i20. Corsa wyposażona jest w benzynowy silnik 1,2 o mocy 70 koni mechanicznych. Hyundai z kolei – co jest rzadkością – wyposażony jest w instalację LPG. Jest też mocniejszy od Corsy, bo przy takiej samej pojemności ma 86km.

Klasa C

W tej grupie wszystkie samochody napędzane są benzynowymi silnikami o pojemności 1,4. Skoda Octavia posiada 75km, Opel Astra 84, a Hyundai i30 100km. Warto zauważyć, że samochody dobierane są najczęściej w taki sposób aby ich użytkowanie było w miarę możliwość ekonomiczne, oczywiście mamy tu na myśli spalanie.

Klasa C+

Hyundai i30 kombi, od swojego odpowiednika w sedanie różni się silnikiem. 1,6 diesel zaopatrzony jest w 110km

Klasa D

W niej ponownie znajdują się przedstawiciele Opla i Hyundaia. Tym razem są to i40 w wersji 1,7 diesel 115km oraz Insignia 1,6 diesel

Klasa SUV

Decydując się na wynajem samochodu z najwyższej kategorii będziemy mieli okazję przejechać się Nissanem Qashqai o mocy 110km uzyskanej z silnika 1,5 napędzanego dieslem.

Fleet Corp posiada w swojej ofercie również samochody dostawcze wyposażone w kiper. Jeżeli więc potrzebujesz samochodu dla swojej firmy bądź prywatnie wybór jest naprawdę spory i każdy może znajdzie coś dopasowanego do swoich oczekiwań. Ponadto wypożyczalnie często mają przygotowane specjalne oferty dedykowane dla biznesu oraz takie zakładające wynajem długoterminowy. W takich przypadkach cena za dobę wypożyczenia jest niższa od standardowej. Po szczegóły najlepiej zajrzeć na stronę internetową lub skontaktować się z biurem wypożyczalni.

Skomentuj Post

Dodaj własny komentarz

  • Najnowsze

    Zobacz najnowsze i najważniejsze artykuły:

  • Do internetu trafia 30 proc. wydatków reklamowych firm

    Reklama internetowa rośnie w siłę. Szacuje się, że w ciągu pięciu lat rynek...

  • Branża PR w Polsce szybko się rozwija

    Polski rynek PR rośnie w tempie ok. 9 proc. rocznie. To trzykrotnie szybciej niż...

  • Polacy wśród internautów najczęściej blokujących reklamy

    Na całym świecie ponad 200 mln internautów blokuje reklamy w przeglądarkach....

  • Ponad 7,5 mln polskich internautów blokuje reklamy

    Liczba polskich internatów blokujących reklamy szybko rośnie i przekracza już...

  • Dzieci spędzają średnio około 18 godzin tygodniowo w internecie

    Ponad połowa dzieci w wieku 10–15 lat ma urządzenia mobilne z dostępem do...

  • Większość internautów akceptuje mniej agresywne reklamy w sieci

    Reklama w internecie jest akceptowana przez większość odbiorców, o ile nie utrudnia...

  • Polecane przez The Business Times:
  • Polecane przez The Business Times:

Pomysł Na Biznes

Jeśli chcesz, żeby biznes nie krył przed Tobą tajemnic warto na tym forum wymieniać się poglądami.

Biznes Plan

Biznesplany różnych firm, przykładowy biznes plan, gotowy biznes plan.

Inwestowanie

Giełda Papierów Wartościowych, Forex, Fundusze Inwestycyjne, Złoto i Surowce.
Agencja Marketingowa
© Times Press sp. z o.o. 2014 | Version 3.0.01.2014
Registered in Poland Registered office: Piastowska 46 lok.1, Jelcz-Laskowice, 55-220




www.BusinessTimes.pl nie ponosi odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie informacji zamieszczonych w serwisie,
ani za szkody poniesione w wyniku decyzji inwestycyjnych podjętych na podstawie treści, które zawiera www.BusinessTimes.pl.